zaterdag 2 maart 2013

Route aangepast

We hebben de route voor nu aangepast. We slaan Naples en St. Augustine over. Ipv Naples bezoeken we nu Siesta Keys. Ik weet alleen nog niet of we één of twee overnachtingen in Siesta Keys en Fort Meyers beach moeten doen. Ik heb ook wel graag een nacht extra in Miami.
Het voordeel van niet van te voren boeken is dat je daar dan natuurlijk niet aanvast zit. Heb je iets wel gezien dan ga je weer verder.

Het wordt nu wel spannend. Moeten toch een dezer dagen tickets gaan boeken voordat de prijzen weer stijgen. Dan is het ook definitief.

Ik vind website groupons helemaal te gek. Ik zie allemaal leuke aanbiedingen en kan niet wachten tot de tickets er zijn. Zal zeker iets gaan kopen. Als ik de prijzen op de websites bekijk, bijvoorbeeld het zwemmen met zeekoeien, en wat groupons dan aanbied, dan scheelt dat wel. Ik ben er alleen nog niet achter of ik ook 2 tickets dan kan bestellen. Moet echt even wennen om weer in het engels te lezen en zeker ervan te zijn wat ze bedoelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten